13 Days: Cuban Missile Crisis je tematska strateška igra za dva igrača o kubanskoj raketnoj krizi. Vaša sudbina je određena time koliko se dobro nosite sa inherentnim dilemama igre i sukobom.
1) Da li ćete nastojati da steknete ugled rizikujući da krizu eskalirate u globalni nuklearni rat?
2) Kako najbolje upravljate karticom kako biste unapredili svoje planove, a lišavate protivnika mogućnosti?
Rešite ove dileme kako biste nakon trinaest neizvesnih dana izašli kao pobednik kubanske raketne krize.
13 Days: Cuban Missile Crisis koristi mehanizme za igru koji se pokreću kartama. Bogat istorijom, a ipak dostupan igračima bez prethodnog znanja o krizi. Posebno je namenjen dve grupe gejmera: entuzijastima koji jednostavno nemaju dovoljno vremena za igranje i znatiželjnim pridošlicama koje plaši velika predanost i dugo igranje.
Igrači sarađuju da isprazne trezor zlata pre isteka vremena. Laserske brave moraju strateški da se otvaraju i zatvaraju u skladu sa bacanjem kockica, tako da se kolica mogu kretati između trezora. Lift takođe mora da se pomera gore-dole nekoliko puta da bi se izvuklo svo zlato. Iste kockice kontrolišu i brave i lift, tako da se mora brzo izabrati najefikasnija upotreba kockica.
Kada je na potezu, igrač uvek baca kockice u dve boje. Matrica se može koristiti za otvaranje ili zatvaranje odgovarajuće laserske brave na stazi, ili za pomeranje lifta na sledeći nivo, ako se boja podudara. Dalje, igrač može da pomera sopstvena kolica duž staza u svom redu. Pokušavaju da otvore put do otvorenog trezora sa zlatom i kreću tamo da utovare svoja kolica. Sa natovarenim kolicima pokušavaju da se prebace do konzole lifta na sredini table i tamo istovare zlato sa svojih kolica. Kada se kolica pomeraju, mogu se slobodno kretati bilo kojim tragom, sve dok mu se put ne blokira.
Za potpunu reprodukciju potrebno je preuzeti besplatnu aplikaciju. Aplikacija funkcioniše kao tajmer, ali takođe govori igračima kada su njihovi (ne-igrači) partneri na nivou ulice uspeli da otvore novi trezor. Zlato se može uzeti samo iz otvorenih trezora.
Lift može uzeti samo 3 zlatne palete istovremeno, a 12 paleta treba da se dovede na nivo ulice, pre nego što vreme istekne. Ako igrači uspeju da donesu 10.-12. paletu pre isteka vremena, oni pobeđuju! Ako istekne 15 minuta pre toga, igrači gube…
1989: Dawn of Freedom je uzbudljiva igra za dva igrača, koja simulira kraj hladnog rata. Ova igra simulira političke, društvene i ekonomske aspekte revolucija koje su potresle Istočnu Evropu krajem osmdesetih. Jedan igrač preuzima ulogu komunista. U početku, ima neprikosnovenu moć nad šest zemalja Varšavskog Ugovora. Ali ne zadugo, jer na čelo SSSR dolazi novi vođa koji neće slati sovjetske tenkove kako bi zaštitili komunističke Vlade. Ekonomija, posle višegodišnjeg centralnog planiranja, prošla je kroz nekoliko kriza. Unutar crkvi, među studentima i njihovim profesorima disidentski pokreti su se ohrabrili. Od totalnog uništenja disidenata do kompromisa sa njima, igrač će morati da koristi razne strategije kako bi zadržao svoje carstvo. Sa druge strane, igrač koji igra demokrate, iza gvozdene zavese, niko ne misli da je revolucija moguća. Cilj disidenata je da naprave društvo van kontrole komunističkog režima. Protiv njih je ceo aparat komunističke države. Njihov izazov je da ubede radnike da se pridruže njihovoj borbi.
221B Baker Street je adresa najslavnijeg svetskog izmišljenog detektiva Sherlock Holmes-a i njegovog pratioca, dr Watsona. U ovoj igri krećete od 221B i putujete londonskim ulicama i sokacima, skupljajući dokaze i pokušavajući da rešite najzanimljivije slučajeve sa kojima su se Holmes i Watson ikada suočavali.
Svaki slučaj predstavljen je karticom koja sadrži zločin ispričan u obliku priče, odabir verovatnih osumnjičenih i spisak lokacija umešanih u taj zločin. Tragovi su skriveni širom Londona, po jedan na četrnaest lokacija. Igrači moraju sakupljati tragove sa svake lokacije, beležeći ih na svojim kontrolnim listama dok pokušavaju da pronađu odgovore na pitanja navedena na kartonu slučaja.
300: Earth & Water je ratna igra za dva igrača. Jedan igrač kontroliše Grke, okupljene oko Atinjana, a drugi kontroliše Persijance, boreći se za hegemoniju istočnog Mediterana. Kroz svih pet ekspedicija, svaki igrač ima za cilj da kontroliše više gradova od svog protivnika.
Mehanika igre je sistem „vođen karticama“. Igrači prikupljaju vojske i kupuju karte tokom proizvodnje. Kartice se mogu koristiti za igranje događaja ili premeštanje vojske ili flote. Događaji mogu pružiti prednosti u bitkama ili ometati neprijatelja, ali vojna akcija je najvažnija za pobedu. Štaviše, svaka igra će se dramatično promeniti prema redosledu događaja.
Pravila su jednostavna, a vreme igranja kratko, ali i Grčka i Persija imaju širok spektar strategija, pa će pobeda biti izazov za oba igrača.
U igri 7 Summits, vodite tim planinara svetske klase. Iskoristite kockice u svoju korist da se popnete na najvišu planinu na svakom od sedam kontinenata, nadogradite svoju opremu i unapredite svoje veštine. Hoćete li biti prvi koji će se popeti na sve njih?
U ovoj igri sastavljanja kockica, biraćete kocku da biste se popeli na njenu pridruženu planinu; možete stati ranije da igrate na sigurno ili pokušati da osvojite vrh. Ali pazite – svaki put kada požurite, rizikujete lda vas zarobi lavina!
Vi ste vođa jednog od 7 velikih gradova Drevnog sveta. Prikupljajte resurse, razvijajte komercijalne rute i potvrđujte svoju vojnu nadmoć. Izgradite svoj grad i podignite arhitektonsko čudo koje će nadživeti buduća vremena.
7 Wonders traje tri doba. U svakoj epohi igrači dobijaju po sedam karata sa određenog špila, biraju jednu od tih karata, a zatim ostatak predaju susednom igraču. Igrači istovremeno otkrivaju svoje karte, plaćaju resurse ako je potrebno ili prikupljaju resurse ili komuniciraju sa drugim igračima na razne načine. (Igrači imaju pojedinačne table sa posebnim ovlašćenjima na kojima mogu da organizuju svoje karte, a ploče su dvostrane). Svaki igrač zatim bira drugu kartu sa špila koji im je prošao i postupak se ponavlja sve dok igrači ne dobiju šest karata u igri od tog uzrasta. Posle tri epohe igra se završava.
Godina je 878. Poslednjih 75 godina, vikinške napadačke grupe iz Norveške i Danske terorisale su obale Engleske napadima „udri i beži“. Blago i priče stečene ovim napadima omogućile su Nordijcima da podignu ogroman broj željnih ljudi koji traže slavu i bogatstvo. Ove vojske su sada spremne da zagrme Engleskom gde će se naseliti i obrađivati plodnu zemlju koju osvoje. Podeljena engleska kraljevstva nisu spremna za ovaj predstojeći napad. Vikinzi dolaze!
U 878: Vikinzi – Invazije na Englesku, igrači kontrolišu invazione Vikinge ili engleske plemiće koji pokušavaju da se odupru invaziji. Igrači Vikinga ili igraju kao Norsemen Viking freeman ili kao neustrašive vikinške šok trupe poznate kao Berserkeri. Englezi igraju kao Housecarl, kraljeve kućne trupe ili kao Thegns koji su bili regionalni plemeniti vođe. Engleski igrači će takođe moći da pozovu seljačke namete, zvane Fird, da brane svoje gradove.
Igrači za svaku stranu zajedno kreiraju strategiju kako bi koordinirali svoje strategije. Svaka strana pokušava da kontroliše gradove na mapi da bi pobedila. Englezi počinju igru kontrolišući celu Englesku, ali vođa Vikinga će napadati iz mora svaki okret. Engleski igrači podižu pojačanja iz gradova koje kontrolišu, dok Vikinzi moraju da čekaju novu invaziju za pojačanje. Igra se završava kada se raspiše Ugovor iz Vedmora i strana koja kontroliše većinu gradova pobeđuje u igri.
A Distant Plain prilagođava poznatu mehaniku Andean Abyss uslovima Avganistana bez dodavanja složenosti pravila. Ono što treba izdvojiti u ovoj seriji je:
Zajedničko delovanje koalicije i vlade.
Promenljivo pakistansko držanje prema sukobu.
Evolucija COIN -a i pobunjeničke taktike i tehnologije.
Državna korupcija i dezerterstvo.
Koalicione žrtve.
Avganistanske izbeglice koje se vraćaju.
Paštunski etnički teren.
Više scenarija.
Špil od 72 sveža događaja.
… i još mnogo toga.
Kao i kod svakog toma serije COIN, igrači A Distant Plain -a će se suočiti sa teškim strateškim odlukama sa svakom kartom. Inovativni sistem igara glatko integriše političke, kulturne i ekonomske poslove sa vojnim i drugim nasilnim i nenasilnim operacijama i sposobnostima. Tablice toka su pri ruci za vođenje tri afganistanske frakcije, tako da bilo koji broj igrača – od jednog do 4 – može doživeti međusobni sukob koja je današnji Afganistan.
Aftershock San Francisco and Venice je igra sa kontrolom teritorije. Igrači će kupovati karte kojima se uvećava populacija, grade mostovi i odlučuje gde će se desiti novi potresi. Pregovarajte sa drugim igračima kako bi dobili poene. Novac trošite pametno kako bi kupili neophodne karte kojma će se stanovništvo vratiti na demolirana područja.
Agricola: All Creatures Big And Small BIG BOX je samostalna verzija igre Agricola, dizajnirana za dva igrača i fokusirana isključivo na uzgoj životinja u aspektu igre – tako da možete reći zbogom plugovima i povrću!
U igri postajete uzgajivač životinja i morate da uzgajate konje, svinje, krave i ovce, i pokušajte da maksimalno iskoristite ograđene prostore. Igrači počinju sa pločom za igru 3×2 koja se tokom igre može proširiti kako bi se obezbedilo više prostora za životinje. Igrači imaju 16 mogućih akcija i koriste po tri u svakoj od 8 rundi. Igrači koji dobiju najviše bodova postavljanjem, uzgojem i izgradnjom zgrada biće pobednici. BIG BOX sadrži osnovnu igru, kao i 2 proširenja: Više zgrada velikih i malih i još više zgrada velikih i malih. Sve komponente su oblikovane poput životinja, ljudi i useva.