Prikaz 1–12 od 70 rezultata

  • 13 Days: The Cuban Missile Crisis

    4,000.00 RSD

    13 Days: Cuban Missile Crisis je tematska strateška igra za dva igrača o kubanskoj raketnoj krizi. Vaša sudbina je određena time koliko se dobro nosite sa inherentnim dilemama igre i sukobom.
    1) Da li ćete nastojati da steknete ugled rizikujući da krizu eskalirate u globalni nuklearni rat?
    2) Kako najbolje upravljate karticom kako biste unapredili svoje planove, a lišavate protivnika mogućnosti?
    Rešite ove dileme kako biste nakon trinaest neizvesnih dana izašli kao pobednik kubanske raketne krize.
    13 Days: Cuban Missile Crisis koristi mehanizme za igru koji se pokreću kartama. Bogat istorijom, a ipak dostupan igračima bez prethodnog znanja o krizi. Posebno je namenjen dve grupe gejmera: entuzijastima koji jednostavno nemaju dovoljno vremena za igranje i znatiželjnim pridošlicama koje plaši velika predanost i dugo igranje.

    Pročitajte još
  • 300: Earth and Water

    4,000.00 RSD

    300: Earth & Water je ratna igra za dva igrača. Jedan igrač kontroliše Grke, okupljene oko Atinjana, a drugi kontroliše Persijance, boreći se za hegemoniju istočnog Mediterana. Kroz svih pet ekspedicija, svaki igrač ima za cilj da kontroliše više gradova od svog protivnika.
    Mehanika igre je sistem „vođen karticama“. Igrači prikupljaju vojske i kupuju karte tokom proizvodnje. Kartice se mogu koristiti za igranje događaja ili premeštanje vojske ili flote. Događaji mogu pružiti prednosti u bitkama ili ometati neprijatelja, ali vojna akcija je najvažnija za pobedu. Štaviše, svaka igra će se dramatično promeniti prema redosledu događaja.
    Pravila su jednostavna, a vreme igranja kratko, ali i Grčka i Persija imaju širok spektar strategija, pa će pobeda biti izazov za oba igrača.

    Pročitajte još
  • Altaria

    2,500.00 RSD

    Altaria je ostrvo koje lebdi u svemiru kojem se može pristupiti putem portala različitih dimenzija. Tri ogromna oltara smeštena na ostrvu daju moć nad svim dimenzijama onima koji ih preuzmu pod kontrolu.
    U Altaria: Clash of Dimensions, svaki igrač koristi tri od deset likova kako bi pokušao da osvoji sve oltare postavljene u sredini table ili portala koji pripadaju njenom protivniku. Igra se sastoji od sedam rundi, a svaka runda je podeljena u tri faze. U svakoj fazi igrač dobija akcione poene (AP) koji se koriste za veštine jednog lika. Uz pomoć ovih AP-ova igrač može preseliti lik, napasti neprijatelja ili postaviti jedinstveni znak moći na ploču. Svaki žeton može promeniti tok događaja u igri.
    Modularna ploča ima uklonjive komponente koje igračima pružaju brojne početne kombinacije i omogućavaju igranje jedinstvene igre od samog početka.
    Zanimljiva karakteristika koja se koristi u Altariji je prenošenje tokena moći. Posle nekoliko faza igre nestaju sa table, što čini igru dinamičnijom i neprestano menja situaciju na ploči. Pokušajte da maksimalno iskoristite veštine svojih likova, nadmudrite protivnika i budite bolji taktičar.

    Dodaj u korpu
  • Apollo: A Game Inspired by NASA Moon Missions

    5,500.00 RSD

    Vi ste „Spremni za lansiranje!“
    1961. Predsednik Kenedi je izazvao naciju da spusti astronaute na Mesec do kraja decenije. Sada je na Vama da koračate stopama NASA-inih pionira i da se upustite u misije koje su ušle u istoriju… ZA CELO ČOVEČANSTVO
    Igrajte kao KONTROLA MISIJE i ASTRONAUTI. Radite zajedno i izradite strategiju da završite faze leta, prevaziđete prepreke, popravite svemirski brod i održite komunikaciju jasnom. Tim je taj koji određuje da li misija USPEH ili NE.
    Jedan igrač preuzima ulogu Kontrole misije na Zemlji, dok su ostali igrači astronauti gore u komandnom modulu. Astronauti moraju da vode svoje letelice kroz više faza leta održavajući svoje sisteme leta, uključujući održavanje života, napajanje, komunikaciju i kontrolu leta bacanjem kockica i dodeljivanjem njihovim zadacima. Pored toga, astronauti su zaduženi da završe eksperimente bacanjem kockica i dodeljuju ih svom eksperimentu, ali nemaju sve informacije koje su im potrebne da ih završe. Kontrola misije može potrošiti žetone da prenese ključne informacije astronautima koje su im potrebne da završe svoje zadatke ili da pomogne astronautima dajući bonuse njihovim kockicama ili sistemima za pojačavanje. Kontrola misije takođe prati napredak leta i eksperimenta na zemlji preko panela klizača. Neuspeh u održavanju sistema leta može da izazove katastrofe kao što su kvarovi u komunikacijama koji sprečavaju kontrolu misije i astronaute da razgovaraju jedni sa drugima.
    Misije su zasnovane na NASA misijama iz stvarnog života, a misije se dobijaju ispunjavanjem različitog broja faza leta i eksperimenata na osnovu misije.

    Dodaj u korpu
  • Arkham Horror: Final Hour

    5,000.00 RSD

    Arkham Horror: Final Hour je potpuno kooperativna, dinamična igra za jednog do četiri igrača. Vaš zadatak je da talase i talase nadolazećih čudovišta odbijete, a da pri tom tražite komponente za ritual kako bi se ludilo završilo. Igra se do 60 minuta, u saradnji sa drugim saigračima zavisi Vaša sudbina. Šanse su protiv Vas, ukoliko ne pobedite, zaista će biti poslednji čas za Arkham i ceo svet.

    Pročitajte još
  • Battle Cry: 150th Civil War Anniversary Edition

    12,500.00 RSD

    Ratna igra za dva igrača smeštena u period građanskog rata u Americi. Birate između dve zaraćene strane, Severa ili Juga. Na raspologanju su Vam konjica, pešadija i artiljerija. Ovo specijalno ograničeno izdanje sadrži 30 borbenih misija, uključujući First Bull Run i Gettysburg.

    Pročitajte još
  • Blood Bowl

    10,000.00 RSD

    Blood Bowl je igra fantazijskog ragbija. U ovom izdanju, možete izabrati između dve ekipe, Ljudi, koji su prilagodljivi većini stilova igre ili Orkove, brutalne i nemilosrdne. Bacanjem kockica, rešavaju se akcije, kao što su primanje lopte, dodavanje ili izbegavanje protivničkog igrača.

    Pročitajte još
  • Blue Water Navy

    11,000.00 RSD

    „Blue Vater Navy: The War at Sea“ je ratna igra vazduhoplovstva, mornarice i podmornica iz Trećeg svetskog rata 1980-ih. Pokriva prostor od Kube i Floride na zapadu do poluostrva Kola na istoku i Sredozemnog mora.
    Jedinice su vazdušne eskadrile, grupe brodova i podmornice. Borbeni poredak je što je moguće bliži realnošću koji su dostupni u tri vremenska perioda igre: 1983, 1985 i 1989.

    Postoje različiti scenariji i glavna kampanja se igra oko 8-10 sati.

    Igra se pokreće karticama, koristeći sistem operativnih poena i događaje ispisane na kartama.

    Pročitajte još
  • Brew

    5,500.00 RSD

    Vratite ravnotežu u šumu!
    Vreme je slomljeno i razbijeno. Sva godišnja doba postoje odjednom, a dan i noć nemaju pravi ciklus – rotiraju se po volji šume. Ova začarana zemlja je dovedena u haos i na Vama je, lukavim misticima šume, da ukrotite izuzetna šumska stvorenja i upotrebite svoju magiju da vratite ravnotežu.
    U Brew-u, igrači moraju da izaberu kako da koriste kockice sa elementima, ili da povrate kontrolu nad što je moguće više godišnjih doba u igri sa kontrolom područja ili da nabave robu u lokalnom selu u igri za zapošljavanje radnika. Regrutovanje šumskih stvorenja i pravljenje napitaka mogu pomoći u otklanjanju slučajnih bacanja mrtvih ili kreiranju motora koji će vam pomoći da ukrotite zemlju.

    Pročitajte još
  • Civilization

    7,000.00 RSD

    Civilizacija je igra veštine za 2 do 7 igrača. Obuhvata razvoj drevnih civilizacija od pronalaska poljoprivrede v. 8000 p.n.e. do pojave Rima oko sredine III veka p.n.e. Svaki igrač vodi naciju naroda preko table sa mapama istočnog Mediterana i Bliskog istoka dok pokušavaju da zatvore nišu za sebe i svoju kulturu.
    Iako su bitke i teritorijalna strategija važne, ovo nije ratna igra jer se ne dobija bitkom ili osvajanjem. Umesto toga, cilj igre je da se postigne nivo sveukupnog napretka koji uključuje kulturne, ekonomske i političke faktore, tako da takvi sukobi koji se pojave budu rezultat rivalstva i nedostatka zemlje, a ne želje da se eliminišu drugi igrači. Nomad i zemljoradnik, ratnik i trgovac, zanatlija i građanin svi imaju suštinsku ulogu u razvoju civilizacije. Igrač koji najefikasnije menja naglasak između ovih različitih pogleda je taj koji će postići najbolji balans i pobediti.
    Ova igra ima ogroman broj pratilaca i smatra se jednom od najboljih igara o drevnim civilizacijama. Svaki igrač preuzima ulogu vođe drevne civilizacije, kao što su Iliri ili Vavilonci. Vaš zadatak je da vodite svoj narod kroz vekove tako što ćete proširiti svoje carstvo i koristiti prihod od njega za finansiranje novih tehnoloških dostignuća, kao što su pismenost, obrada metala ili pravo. Napredak pomaže vašoj civilizaciji da se bolje nosi sa svojim problemima, kao i da donosi nove napretke.
    Smatra se da je Civilization prva igra koja je ugradila „drvo tehnologije“, omogućavajući igračima da dobiju određene predmete i sposobnosti tek nakon što se dobiju određeni drugi predmeti. Ovaj uticajni mehanizam usvojile su bezbrojne druge društvene igre, igre s kartama i kompjuterske igre.

    Dodaj u korpu
  • Cold War: CIA VS. KGB

    2,700.00 RSD

    U igri Cold War: CIA vs. KGB, igrači se preuzimaju špijunsku mrežu u posleratnom periodu. Vaš cilj je da “ubedite” strane Vlade da prihvate “ispravnu” ideologiju po svaku cenu. Manipulišite lokalne frakcije kako bi izveli državni udar u zemlji. Prevarite i eliminišite suparnikove vođe. Osvojite poene za Vašu stranu  tako što ćete pobediti u trci osvajanja svemira, dominirajući na olimpijskim igrama ili ako Vaš pripadnik dobije Nobelovu nagradu.

    Pročitajte još
  • Colonialism

    6,600.00 RSD

    Kolonijalizam je igra imperijalističke borbe 19. veka. U ovoj igri, svaki igrač preuzima ulogu jedne kolonijalne sile. Igrači nastavljaju da se bore za uticaj u neindustrijalizovanim regionima sveta.
    Svaki potez je podeljen na faze akcije i faze kolonizacije. Tokom faza akcije, igrači koriste karte da tajno licitiraju uticaj u šest regiona na tabli za igru. Tokom faza kolonizacije, otkrivaju se sve karte u igri, rešava se postavljanje uticaja i dolazi do sukoba.
    Kad god se iz regiona eliminiše sav domaći uticaj, resursi tog regiona se prikupljaju. Količina resursa koju prikupi svaki igrač zavisi od uticaja svakog igrača u regionu. Na kraju igre pobeđuje igrač koji prikupi najviše resursa.

    Pročitajte još